sâmbătă, 12 mai 2012

Eurovision reviews (3)

Continui cu Eurovisionul. Următoarele 10 cîntece:










22. Italia

Are ceva cu Amy Winehouse. Ascultabil, dar nu senzaţional. Mi-a trebuit ceva timp să înţeleg că ea cîntă în limba engleză, ouch. Are de lucrat muult la accent. Mai bine rămînea la versiunea italiană.


 23. Latvia

Cam aiurea. 90's are back. Zîmbet fals, melodie de care am obosit, versuri de tipul "vaca paşte iarbă verde", videoclip necalitativ.  Nu-mi place nimic. Următoooorul vă rog!


24. Lituania

Prea romantic chiar şi pentru o fată. A spus de atîtea ori "love is blind". Cred că mult timp înainte fraza asta o să fie enervantă. Are voce, dar nu ascult piese de tipul ăsta şi nici nu văd de ce aş putea începe s-o fac. Pur şi simplu nu-mi place, apoi mai adaug şi mişcările lui pe scenă... Nu, nu are şanse.


25. Malta

Cam au trecut timpurile cînd se dansa în apă, urmărind acest videoclip simt că mă întorc la vremurile cînd aveam vreo 11 ani. Chair şi hainele dansatorilor parcă sunt luate din comediile americane mai vechi. Cîntecul este catchy, nimic mai mult. Un plus mare este interpretul - el arată bine.



26. Moldova

Nu ştiu unde a fost filmat videoul, pare a fi un club provincial. La început cîntecul nu-mi plăcea deloc, acum îmi pare că ar avea ceva potenţial: el are voce, place fetelor, melodia este vioaie. Hainele lui Pasha nu sunt luate din Vogue, dar bine că nu are pe dînsul ceia ce purtase la preselecţia naţională.


27. Montenegro

Nu am rezista, nu am putut asculta pînă la sfîrşit. Niciodată nu am agreat parodiile astea muzicale cu umor neinspirat.


28. Olanda

Nici nu ştiu de la ce să încep. Ce caută cîntecul ăsta la Eurovision? Stilul piesei e country, ea poartă pene de indian. Nu va ajunge în finală, nu are cum.


29. Portugalia

Cam plictisitor. Nu are nimic memorabil. Vocea ei este bună, dar piesa cu influenţe greceşti nu a adunat multe simpatii.




30. România

Are multe şanse să învingă. Fata este frumoasă, videoclip bun, voce la fel. Este evident că a fost depusă multă muncă. Succese ei. 12 puncte din partea Moldovei!




31. Rusia

E funny. Puţin umor negru:  sper că vor ajunge toate vii pînă pe 26 mai. Cum au putut ele acumula cele mai multe voturi la preselecţia naţională? Nu pot să presupun nimic despre succesul lor, se pot întîmpla multe lucruri neaşteptate.



Cam asta pe azi, degrabă vine şi ultima parte + concluzie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu