sâmbătă, 19 mai 2012

Eurovision (4)






32. San Marino

Cum am văzut titlul, am înţeles că nu are cum să fie ceva bun. Nu am greşit, după 15 secunde am închis pagina. Groaznic.

 

33. Serbia 

Am dubii  în legătură cu originalitatea....intro-ul la vioară îmi aduce aminte de Coldplay, "Paradise". La general vorbind, drăguţ. La sigur va ajunge în finală.


34. Slovacia

Curajos! Alegere bună pentru concurs. Se evidenţiază în mulţimea compoziţiilor pop, lente. Are atîta energie. Mi-a plăcut mult. Stilul seamana cu ceva de tipul Sick Puppies. Îi urez succes.


35. Slovenia

Nu ascult aşa ceva, însă vocea ei e frumoasă. Prea siropos. Parcă e soundtrack la vreo poveste Disney, cu prinţi şi prinţese.


36. Spania

Maagic. Relaxant şi frumos. La sigur va fi printre primele. Videoclipul este şi el calitativ. Întreaga compoziţie este foarte reuşită. Dacă interpreta se va descurca şi live, totul va fi perfect.


37. Suedia

Aaah, Loreen este preferata mea. Puţin stranie, cu accente hippie în felul în care se mişcă, în păr. Piesa este energie pură. Mi se face pielea de găină. Chiar merită să învingă în acest an.


38. Elveţia 

Are puţine vizualizări şi nu înţeleg motivul. Parcă sunt The Killers. Frumos. Este una dintre puţinele piese pe care le-aş include în playlistul meu.

39. Turcia

Nu sunt mare amatoare de motive orientale. Meh. Vocea şi felul în care se mişcă sunt stranii. Nu e în topul preferinţelor mele.

40. Ucraina

Vocea asta e awesome. Am fost plăcut surprinsă să văd o cîntăreaţă de culoare. Îmi place tot, atîta putere, dă poftă de viaţă.

41. Marea Britanie

M-am obişnuit cu prestaţiile nereuşite a acestei ţări în fiecare an, dar iată că de data asta e mult mai bine. Vocea este pur şi simplu perfectă.



CONCLUZIE

Deşi era de aşteptat ca mai toţi participanţii să vină cu ceva foarte comercial, totuşi Eurovision 2012 uimeşte prin varietatea genurilor muzicale. De la balade lente la rock şi în final house energic, cred că fiecare poate găsi un cîntec pe gustul său. Preferaţii mei sunt Suedia, România, Danemarca, Germania. Cum nu ar fi, le urez tuturor succes. Sper că Pasha al nostru va ajunge în finală. Nu ne dezamăgi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu