sâmbătă, 28 aprilie 2012

Mood

Tumblr_lpsxdaqbi01qj102do1_500_largeE aproape vară. E cald. Zilele astea libere, pînă miercuri, au venit la timp. Nici computerul de care nu mă putem despărţi nu mai arată atît de atrăgător. Chiar dacă mai sunt şi tezele peste care trebuie să trec, nu mai am chef. Nu vreau să fac nimic, am activat regimul energy saver. Mă hrănesc doar cu îngheţată şi băuturi răcoritoare. Port o pereche de şorţi şi un tricou larg. Aştept soarele să-mi bronzeze pielea după atîta timp cît a fost ascunsă de paltoane, fulare, pulovere. Mă simt împlinită şi fericită, chiar nimic nu-mi poate strica moodul. Ziua asta e perfectă. Lumină, zîmbete şi oameni buni.

Btw, ăsta e cîntecul ideal pentru lenevire. În linii generale, transmite cam tot ce simţim vara. Nu are cel mai bun videoclip (chiar deloc), însă atmosfera relaxată a cîntecului compensează acest defect. Audiere plăcută. :*

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu