duminică, 4 martie 2012

Pînă la urmă e bine


De multe ori am auzit băieţi spunînd că este mult mai uşor să fii fată. Nu înţeleg cum ei fac aceste concluzii, neavînd idee ce se întîmplă cu adevărat în sufletele noastre, prin ce trecem şi ce simţim. Eu, la rîndul meu, nu îmi pot permite să afirm că viaţa unui băiat este mai simplă pentru că nu am de unde să ştiu asta (şi este uşor de înţeles de ce).
Sunt  de părere că astfel de discuţii pur şi simplu nu au sens şi este imposibil de ajuns la un numitor comun. Este bine aşa cum este şi fiecare ar trebui să fie mulţumit.

Cum nu ar fi, am făcut un clasament cu lucrurile pozitive şi negative pe care le trăiesc fetele zi de zi.


425866_247114208702221_170804796333163_546639_788375768_n_largeCe îmi place:
-fetele pot folosi machiajul pentru a ascunde imperfecţiunile (dar şi unii „băieţi o fac, whatever);
-fetele pot să-şi arate emoţiile, pot dramatiza, plînge cît vor şi nimeni nu o să le privească straniu;
-fetele pot purta accesorii tipice băieţilor (vezi cravată, cămăşi, croieli masculine, orice) şi culmea, vor părea încă mai hot;
-de obicei băieţii plătesc cumpărăturile fetelor, dar eu nu agreez aşa ceva, este egoist;
-pentru a arăta bine şi a avea un corp de invidiat nu este nevoie de ore de antrenamente în fiecare zi;
-fetele suportă mai uşor durerea;
-fetele trăiesc mai mult;
-fetele au dreptate tot timpul.

Ce nu îmi place:
-majoritatea fetelor trebuie să se trezească cu o oră mai devreme decît baieţii pentru a arăta bine;
-un coş poate fi motiv de depresie;
-toate stereotipurile insuportabile despre fete (exemplu: dacă un băiat are mai multe iubite e macho, pe cînd o fată este curvă);
-mama natură ne creează multe probleme.

Evident, eu am găsit mai multe plusuri. Sunt sigură că o dată cu trecerea timpului se vor adăuga încă mai multe.

12 comentarii:

  1. cute blog! you should maybe include a translator :)

    xx Ingrid
    http://eaudeglam.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks, if i'll have enough time i'll write my posts in English too)

      Ștergere
  2. "fetele au dreptate tot timpul" - :)) m-am ris vreo 5 minute, dar vrei nu vrei cam asha in fine se primeshte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) de ce au fetele tot timpul dreptate???
    de fapt au, atâta timp cât vrei să le dai "dreptatea"...
    fain blog.
    o zi minunată

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm, iată la asta nu m-am gîndit, mulţumesc pentru comentariu ^^

      Ștergere
  4. păi bănuiesc că, din moment ce eşti fată....dreptatea este a ta! până se supără cineva...care din răutate, plictiseală sau capriciu...va încerca....ehhhh.
    de ce ai ales acest nume?

    RăspundețiȘtergere